FAQ



Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer het product op voorraad is, gaat het binnen 24 uur op de post.
Met uitzondering van:

  • Pre-orders.
  • Gepersonaliseerde artikelen.
  • Bedrukte artikelen.
  • Handgemaakte artikelen.

Wil je de actuele levertijd weten van deze producten? Neem dan contact met mij op door middel van het contactformulier. 
Wil je graag je bestelling voor een bepaalde datum ontvangen? Vermeld dit dan bij het opmerkingen veld in het bestelproces. Uiteraard ga ik mijn best doen om het op tijd te verzenden. Mocht dit niet lukken dan neem ik z.s.m. contact met je op. 

Kan ik een ander afleveradres invoeren?
Jazeker. Vul bij "gegevens" je eigen adres in vink onderin deze pagina de optie "gebruik een alternatief afleveradres" aan.
Ik zorg ervoor dat het feestelijk verpakt wordt. Wil je er een persoonlijke boodschap bij? Vertel mij dan in het "opmerkingen veld" tijdens de laatste stap van het bestellen wat er op jouw zelfgekozen kaartje mag komen.
(Vergeet je niet een kaartje naar jouw keuze in je winkelmandje te leggen?)


Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn afhankelijk van het gekozen product en worden automatisch verrekend in de winkelwagen.
Wil je meer informatie? Klik HIER.

Ik heb voor "Gratis ophalen in Joure" gekozen, waar kan ik het ophalen?
Je kunt je bestelling d.m.v. een afspraak ophalen aan ons adres Bûtsingel 7 in Joure.
Dit doe je het gemakkelijk via WhatsApp of een e-mail. Dit kan op werkdagen vanaf 17.00 uur. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer annuleren, een wijziging doorgeven kan natuurlijk altijd. 

Kan ik achteraf betalen?
Nee, bij Studio Stiksel kun je niet achteraf betalen. Elke betaling die via de website verloopt wordt voldaan met iDeal.

Waar voor kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Kortingscodes gelden op het gehele assortiment. Een kortingscode mag één keer gebruikt worden.

Hoe bevestig ik de stickers?
Wil je weten hoe je de stickers bevestigd? Klik HIER.