FAQ



Hoe bevestig ik de stickers?

In principe wordt bij elke bestelling een plakinstructie bijgesloten.
Het kan voorkomen dat ik dit vergeet of dat je de plakinstructie kwijt bent geraakt. Wil je deze nalezen? Klik HIER.

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer het product op voorraad is, gaat het binnen 2 dagen op de post.
Met uitzondering van:

  • Pre-orders.
  • Gepersonaliseerde artikelen.
  • Bedrukte artikelen.
  • Handgemaakte artikelen.

Wil je de actuele levertijd weten van deze producten? Neem dan contact met mij op door middel van het contactformulier. 
Wil je graag je bestelling voor een bepaalde datum ontvangen? Vermeld dit dan bij het opmerkingen veld in het bestelproces. Uiteraard ga ik mijn best doen om het op tijd te verzenden. Mocht dit niet lukken dan neem ik z.s.m. contact met je op. 

Wat zijn de verzendkosten per bezorgmethode?
Wil je weten wat de verzendkosten zijn? Klik HIER.


Ik heb voor "Gratis ophalen in Joure" gekozen, waar kan ik het
ophalen?
Je kunt je bestelling d.m.v. een afspraak ophalen aan ons adres Bûtsingel 7 in Joure.
Dit doe je het gemakkelijk via WhatsApp of een e-mail. Dit kan op werkdagen vanaf 17.00 uur. 

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Indien je een bestelling hebt geplaatst kun je deze niet meer wijzigen. 

Kan ik achteraf betalen?
Nee, bij Studio Stiksel kun je niet achteraf betalen. Elke betaling die via de website verloopt wordt voldaan met iDeal.

 

Waar voor kan ik mijn kortingscode gebruiken?
Kortingscodes gelden niet op de kaarten bewaarbundelsOok is het bij Studio Stiksel zo dat een korting niet dubbel op mag. Dat houdt in, dat als een artikel afgeprijsd is een kortingscode hier niet voor geldt. Als laatste mag een kortingcode niet meerdere keren gebruikt worden.